Wednesday, June 21, 2006

Saya budak baru belajar


Tension, bengang, stress sume ada semlm. System aku yg aku usahakan selama seminggu tetibe stuck bile aku nk masukan engine yg baru. Aku pon x tahu camne bleh jd gtu. Tgh lepak2 duk layan SMS, tetibe doc munna YM aku mintak design GFX untuk die. Then dalam keadaan stress n tension aku buatla jugak. Tak tahu nape, idea nk buat grafik datang mencurah2 bile kepale aku serabut. akhirnya siaplah jugak bende yg die mintak. Gambo sebelah tue tue pon terkaler mase tgh tesen gak. Best lak layan PS, rase cam mem gem lak. (PS = adobe photoshop)

citer semlm x abis lg, dedekat kol 2, doc munna YM aku lagi tanye camne nk letak pict td kt dalam blog die. Aku x pernah buat lg bende tue. Kawan punye pasal, aku explore la sket blog nyer function. Rupe2nye bende nie kene edit CSS (Cascading Style Sheet) die. Jenuh aku nk rewind balik memory aku mase blaja dulu. Jadi la gak edit code tue. xde la ssh sbb dah lame x sentuh, ia jd sukar.

Sebelum bermimpi semlm smpatla jenguk2 blog si pn sri Z . Cm menarik gak. So hr nie cam tetibe lak nk post n edit blog sendri. Bile tangan dah start menaip, xde ape yg mampu halang kecuali bunyi nset. Itu kene amik tahu, kalo sesiang nie besa ade business. Nampaknye aku dah ade hobi baru iaitu mengepost blog selain dari ngadap phpbb utk extahap . main ngan grafik. programming dah bertukau dr hobi kepada satu kemestian. x siap proj org mampus aku kene saman.

Malas dah nk menaip even dalam kepale nie banyak lg bende yg nk tulis. alangkah bestnye kalo dah ade mind recognition keyboard. pk je terus kuar kt screen. entah bile nk kuar gadget camtue.




No comments: